Bluebellforests

Hey allen! Ik heb echt al een hele lange tijd hier niets meer gepost. Dat heeft een reden en daar wil ik jullie graag op attenderen. Sinds ik naar Nepal ben geweest heb ik namelijk een andere blog! bluebellforests, hier verschijnt iedere zondag een artikel en soms ook nog doordeweeks. Ik zal nooit meer iets nieuws op dit blog zetten, dus als jullie graag nieuwe artikelen over mij willen lezen, zullen jullie naar mijn andere blog moeten verhuizen.

Ik heb zelfs nog leuk nieuws, ik ga namelijk aan de slag met een eigen domein voor bluebellforests. Dus over hopelijk niet al te lange tijd zul je me op mijn eigen domein kunnen vinden 🙂

X

Geef een reactie

