Bluebell Forest

En toen, toen was de naam van mijn blog opeens weer anders. Na lang twijfelen, dubben en afwegen heb ik een nieuw idee. Een nieuw begin en een nieuw concept. Het verschil tussen dit blog en mijn andere blog, Zoey’s Zee, waren en zijn erg groot en hoe graag ik het ook wilde combineren wist ik niet goed hoe ik twee zulke verschillende concepten tot één moest vormen. Ondertussen groeit mijn interesse en passie nog steeds voort voor iets nieuws. Namelijk vegetarisch eten, dierproefvrije en natuurlijke cosmetica en verzorging, sporten en groen leven. Dit alles zodat ik mijn steentje kan bijdragen aan het milieu en gezonder ga leven. Hier werd dan ook mijn nieuwe blog geboren. Een blog over mijn ontdekkingstocht naar deze nieuwe leefstijl maar ook over een ontdekkingstocht door de wereld. Want het reisvirus heeft me te pakken en ik droom al weer over mijn volgende reizen. Ik heb al weer twee stedentrips gepland voor deze zomer en heb heel veel zin om daar weer verslag van uit te brengen.

Ik ga niets meer plaatsen op Zoey’s Zee, maar zal hem wel laten bestaan. Voor nieuwe posts verwijs ik jullie dus door naar Bluebell Forest.

Geef een reactie

