6 // days ‘till Christmas

Ja en toen was het een tijdje stil in deze serie. Afgelopen week ben ik ziek geweest en heb ik voor de rest meer gewerkt dan gewoonlijk. Gister had ik het gala van mijn oude middelbare school waar ik, met vrienden die nu in het eindexamenjaar zitten, naar binnen ben geglipt. De dagen zijn voorbij gevlogen en nu is het opeens echt bijna Kerst!

Ik heb natuurlijk wel iedere dag een cadeautje opengemaakt, want hallo! Die kans laat je toch niet lopen?! Hier heb ik dan een mega rijtje met alle cadeautjes die lieve Jette voor mij heeft bedacht.

IMG_0672

Op 6 december kreeg ik dit schattige kerstboom hangertje. Hij heeft nu al een mooi plekje in mijn kamer!

IMG_0674

Op de 7e kreeg ik deze zakdoekjes. Altijd handig en ook nog eens lief.

IMG_0676

Dit bakje vond ik echt zo lief! Ik heb er direct wat kaneel stokjes, dennenappels en kerstballetjes in gedaan die nu op mijn bureau staat.

IMG_0699

Daarna kreeg ik weer een bruistablet voor in het bad dat we in ons nieuwe huis krijgen. Ik ga namelijk in de lente verhuizen!

IMG_0725

Op 10 december kreeg ik echt een super gave nagellak! Hij heeft een soort parelmoer glans en is dus soms een beetje paarsig en soms juist wat groenig.

Wat ik op de 11e heb gekregen ben ik, tot mijn schaamte, vergeten.. Ook Jette weet het niet meer goed, maar ik ben ervan overtuigd dat het iets leuks is wat ik direct een plekje heb gegeven.

IMG_0733

Op de twaalfde kreeg ik deze zacht roze kaars in een soort jampotje die nu op mijn make-up tafeltje staat.

IMG_0726

De 13e kreeg ik een super leuk waxinelichtje houdertje met kant eromheen die heel goed bij het andere kaarsje past.

IMG_0727

Toen kreeg ik twee peel-off maskertjes die heel goed van pas kwamen aangezien mijn huid erg onrustig was. Ik vind dat trouwens altijd zo’n gek gevoel, om ze er dan weer af te trekken..

IMG_0728

Op de 15e kreeg ik weer een lekker bruistablet, dat wordt veel badderen als ik ben verhuisd!

IMG_0729

Eergisteren kreeg ik deze lippenbalsem met kokosolie die echt super goed werkt! Ik heb hem de afgelopen dagen echt mega veel gedragen, dus dat is een fijne aanwinst.

IMG_0730

Gister kreeg ik deze twee mega schattige stempeltjes. Ik zie al helemaal voor me dat ik dan een brief naar iemand schrijf en dan aan het eind zo’n stempeltje zet.

IMG_0735

En nu kreeg ik vandaag dit lieve potje met NIVEA creme, dat natuurlijk altijd handig is.

X

Geef een reactie

