November Favourites

Ik weet dat ik deze maand ietsje aan de late kant ben, maar hier dan toch mijn favorieten van afgelopen maand.

Ik had al een tijd niet zoveel make-up gedragen, aan het eind van de maand ben ik daar echter weer langzaam mee begonnen. En uiteraard heb ik voor de december maand veel moeten winkelen en ben ik voor mijzelf ook wat leuke dingen tegengekomen.

IMG_4152

IMG_4151

Dit shirt komt van de Zara en oh my godness wat is hij zacht!!!! Echt een soort heerlijke pyjama stof! En de streepjes maakten dat ik helemaal verkocht was! (Ik ben tot de beschamende conclusie gekomen dat ik zes shirts met streepjes heb…) Ik heb hem de afgelopen weken jammer genoeg niet speciaal veel gedragen, want ik wil hem graag netjes houden. Dat betekent dat ik hem helaas niet op mijn werk aan kan. Daar komt namelijk echt overal, maar dan ook écht overal eten op te zitten!

IMG_4157

Ik zit, zoals velen denk ik, altijd te prutsen met mijn mascara. En eigenlijk wordt het nooit zoals ik zou willen. Ik heb nu echter een super fijne formule gevonden. Deze mini van ‘la volume’ van Chanel heb ik al een lange tijd in mijn bezit. Ik vond hem altijd wel erg fijn maar een beetje plakkerig zeg maar. Waardoor ik eindigde met drie wimpers… Ik gebruik al jaren de ‘2000 callories’ mascara van Max Factor. Die vind ik erg fijn maar hij doet niet echt iets speciaals behalve mijn wimpers mooi scheiden. Op een ochtend kwam ik op het geniale idee om deze als soort basis te gebruiken en dan vervolgens de Chanel mascara eroverheen te dragen. En dit werkt zo goed!!! Ik ben helemaal verkocht en doe het sinds die dag altijd. Nu heb ik een combinatie van beide werelden.

IMG_4156

Op het NSMBL festival kocht ik deze spons van Real Techniques. Hij is om je foundation/concealer mee aan te brengen en aangezien ik dat nog altijd met mijn handen deed, leek dit mij een goede aanwinst in mijn collectie. Zoals je misschien wel kan zien gebruik ik hem veel en hij bevalt erg goed. Hij brengt alles mooi gelijk aan en blend goed waardoor er geen strepen of zo iets dergelijks achter blijven.

IMG_4155

Toen een paar van mijn vrienden aan het begin van dit schooljaar met school naar Londen gingen heb ik een van hen gevraagd om de collection 2000 lasting perfection concealer mee te nemen in de lichtste kleur, fair. Na alle goede verhalen die ik al jaren hoor, wilde ik hem zelf ook wel eens uitproberen. En ik moet zeggen, hij bevalt goed. Alhoewel ik niet over the moon ben, doet hij zijn werk prima. Als deze op is denk ik alleen niet dat ik hem nog een keer zal kopen. Waarom ik hem dan toch in mijn favorieten zet? Ik weet het zelf ook niet zo goed, ik heb toch het gevoel dat hij er wel thuis hoort.

IMG_4154

Deze nagellak van Catrice heb ik de afgelopen maand echt non-stop gedragen. Het is een hele donkere paarsrode kleur. Hij dekt goed en staat bij erg veel verschillende kleuren. Het is een echte winter kleur als je het mij vraagt. De precieze naam luidt; 38 Vino Tinto.

IMG_4153

Deze kaars kocht ik begin deze maand bij de Primark voor één euro. Ik was er in het begin niet helemaal zeker van of ik hem nou echt lekker vond of juist te zoet. Toen ik er thuis nog eens aan rook wist ik het zeker, dit is een geur die ik echt lekker vind. De combinatie van de zoette maple sirop en kruidige kaneel is echt heel erg lekker. Helaas verspreidt de geur niet heel ver, maar dat kun je ook niet verwachten van zo weinig geld vind ik. Als ik hem naast mijn bed brandt, waar hij staat, en ik zit in bed te laptoppen dan komt er af en toe een vleugje voorbij. En dat is eigenlijk precies wat ik lekker vind.

 

Als laatste kocht ik deze led-lampjes bij de Action. Dit is een ijzerdraad met daarin lampjes. Hij gaat op batterijen en je kan hem in verschillende lengtes kopen vanaf 20 tot iets van 100 lampjes dacht ik. Ik ben er echt dol op, het is zo simpel maar geeft net wat licht en op een strakke manier toch een kerstige sfeer aan mijn kamer. En alhoewel het kerstlampjes zijn denk ik dat ik ze het hele jaar in mijn kamer houd als vervangend bedlampje op het hoofd van mijn bed gedrapeerd.

Dit waren de favorieten voor afgelopen maand alweer. Deze maand hebben we natuurlijk meerdere feestdagen en ga ik ook nog een paar dagen naar Parijs, dus ik ben benieuwd wat voor een mooie spulletjes ik tegen zal komen.

X

 

One thought on “November Favourites

Geef een reactie

