22 // Days ‘till Christmas

Gister kreeg ik van Jette lekker Rittersport chocolade die ik per ongeluk misschien wel direct heb opgegeten…. Het was pure chocola met hazelnoten, echt heel erg jammie! Ook kreeg ik zomaar een cadeautje in mijn schoen van Sinterklaas. Dat waren deze ontzettend schattige varkentjes.

IMG_0662.jpg

Vandaag mocht ik weeer een cadeautje van Jette openmaken! En dat was een lekker geurend bruistablet voor in bad, hmmmm, perfect voor deze tijd van het jaar. Grappig genoeg heb ik heel misschien ook wel zo’n tablet in haar advent kalender gedaan…?

IMG_0666

X

Geef een reactie

