24 // Days ‘till Christmas

Gister kwamen ik en Jette dan eindelijk samen om onze kunstwerken uit te wisselen. Ze heeft allemaal cadeautjes in kaarten ingepakt, aangezien ik strakjes op reis ga. Echt super lief!! Dit is de kalender die ik voor haar maakte.

Vandaag mocht ik het eerste cadeautje uitpakken, het was een heel leuk notitieboekje van de Hema met blanco pagina’s. Super handig om kleine tekeningetjes onderweg in te maken. Hij heeft een kurken kaft, wat ik een heel leuk en apart detail vind. De gouden streepjes maken hem helemaal af. Hier ga ik vast erg veel mee doen!

IMG_4146

Aangezien ik nu met deze kalender op een ontzettend leuke manier kan aftellen totdat het kerst is, kan ik het jullie natuurlijk niet onthouden om mee te genieten. Dus zal ik mijn best doen om iedere dag kort te laten zien wat voor iets leuks Jet voor mij heeft bedacht. (Ik hoop dat zij het hier ook mee eens is….)

X

Geef een reactie

