Het is officieel!

Gister avond heb ik geboekt voor mijn grote reis! Ja echt, het staat vast en ik kan niet meer terug. Ik ga twee maanden naar Nepal waar ik in een kinderhuis ga werken in Kathmandu. Ik ga voor het eerst naar een land buiten Europa en voor het eerst in mijn eentje zo lang weg. Ik ga voor het eerst naar een ontwikkelingsland en voor het eerst naar de bergen. Ik kan het niet geloven dat ik het echt ga doen. Half februari is het zover.

Natuurlijk ga ik jullie meenemen op reis, ik weet niet hoe het internet daar zal zijn en ik weet dus ook niet hoeveel ik kan posten. Maar ook de komende maanden vol met voorbereidingen zijn natuurlijk al een grote reis die ik jullie niet zal onthouden.

Zo ga ik aankomende week mijn paspoort laten maken en uitzoeken welke vaccinaties ik allemaal nodig zal hebben. Wat waarschijnlijk alle mogelijk denkbare zullen zijn.

Maar misschien het leukste is natuurlijk het winkelen. Behalve een grote rugzak, heb ik nog niks! Daar moet verandering in komen en snel graag (natuurlijk).

1322559789_diyo-nepal-logo

Ik ga werken voor de ontwikkelingsorganisatie Diyo Nepal. Dit is een kleinschalige organisatie die alleen in Nepal te werk gaat. Ik sta volledig achter hen en ben blij dat ik een organisatie heb kunnen vinden die alles in het belang van het land stelt en waar geld verdienen geen rol speelt. Ik vind dat ze prachtige projecten hebben die erg goed aansluiten op de behoeftes in Nepal. En ben ontzettend enthousiast dat ik daar voor twee maanden deel van mag gaan uitmaken!

X

 

 

2 thoughts on “Het is officieel!

Geef een reactie

