October favourites

Ik kan het echt niet geloven, het is alweer november! De tijd vliegt echt, zoals iedereen zegt. Deze maand heb ik weer een paar favorieten voor jullie verzameld. Deze maand ging ik naar het NSMBL festival en naar Antwerpen. Voor de rest heb ik veel gewerkt, heel veel gewerkt. Ben ik een paar daagjes ziek geweest en heb ik bovenal ontzettend genoten van de prachtige herfst. Want wat hebben we mooie dagen gehad deze afgelopen weken!

IMG_4112

IMG_4113

Mijn eerste favoriet zijn mijn nieuwe schoenen van ViaVai, ik heb ze gekocht bij een klein schoenen winkeltje in Zutphen waar ze allemaal super mooie en goeie schoenen hebben. Ik ben helemaal verliefd op ze en draag ze iedere dag dat ik vrij ben! Helaas kan ik ze niet op mijn werk aan, daar worden ze alleen maar mega vies en krijg ik veel te veel last van mijn voeten als ik de hele tijd op hakken loop… Hier kun je ze online kopen.

Versie 2

Ik heb er deze maand weer een verslaving bij gekregen. De pure chocola van Lindt vind ik altijd al heel erg lekker, voornamelijk die met 90% cacao, ja ik ben zo iemand die alleen maar de meest pure chocola ooit eet. Deze is alleen nog duizend keer zo lekker! Er zitten namelijk heel veel sesamzaadjes in en dat geeft het net het laatste extraatje om de chocola hemels te maken.

IMG_4115

In oktober heb ik, net als de maanden ervoor, deze lipstick van Kiko in nr. 02 heel erg veel gedragen. Ik heb hem in de uitverkoop gekocht toen ik in Barcelona was bij een Kiko winkel daar. Ik heb dus geen idee of hij nog steeds te verkrijgen is. Het is een hele mooie lichte oudroze kleur. Hij is mat en heeft het effect van ‘je eigen lippen maar dan net iets mooier’. Daarom vind ik hem ook perfect voor overdag.

IMG_4104

Op het NSMBL festival kocht ik dit plantje in een macramé hanger. Hij past perfect in mijn kamer doordat het draad wit is en het potje waar het plantje inzit is bij toeval hetzelfde soort potje als waar ik mijn make-up kwasten in heb. Helemaal perfect voor op mijn kamer dus! Hij is van Things I like things I love.

IMG_4118

En dan als laatste het blauwe nep suède rokje. Ook op dit rokje ben ik helemaal verliefd. Vooral omdat hij net wat anders is dan alle rokjes van dit model door de kleur en omdat hij zilveren details heeft. Vooral dat laatste! Ik heb namelijk alleen maar zilveren sieraden en ben echt geen goud meisje. Zilveren details zijn in kleding en tassen dus altijd erg belangrijk. Ik heb hem van de H&M.

Dit zijn mijn favorieten van oktober, op naar november. X

2 thoughts on “October favourites

Geef een reactie

