September favourites

In september begon voor veel van mijn vrienden school weer, ik ging echter lekker twee weken naar Zuid-Frankrijk. Daar heb ik veel gelezen en genoten van het lekkere weer. Hier mijn favoriete items van de maand.

IMG_4082

IMG_4083 IMG_4085

In Frankrijk heb ik onderanderen het boek ‘365 dagen onderweg’ van Floortje Dessing gelezen. Dit is een boek waarin Floortje verteld over de meest uiteenlopende landen over de hele wereld. Heel leuk voor mij, omdat ik natuurlijk dit voorjaar wil gaan reizen. Het boek heeft een hele originele opbouw vind ik. Het is verdeeld in twaalf hoofdstukken, vernoemd naar de verschillende maanden van het jaar. In ieder hoofdstuk verteld ze over een lange reis, korte reis, hotel, festival en geeft ze tips over een onderwerp dat met reizen te maken heeft zoals jetlags en het vinden van goedkope tickets. Het is een echte aanrader voor mensen die willen gaan reizen, maar ook voor mensen die gewoon lekker willen lezen over het verre buitenland.

IMG_4089

IMG_4087 IMG_4091

Zoals ik vorige week al in mijn personal update vertelde heb ik een nieuwe liefde, namelijk analoog fotograferen. Ik heb flink wat foto’s gemaakt toen ik in Frankrijk was met deze fijne jongen. Hij is van het merk ‘Praktica’ model MTL3. Hierbij heb ik voornamelijk een 50mm lens gebruikt, ik heb ook een grote lens waar je vooral heel veel mee kan inzoomen, maar deze is erg onhandig omdat ie heel lang is en daarmee zwaar .

IMG_4093 IMG_4098

Een paar weken geleden ben ik ook naar de Ikea geweest om wat leuke spulletjes voor mijn kamer te halen. Ik haalde een krukje voor mijn kaptafel, een leuk vloerkleedje, een lijst voor een poster van Monet die ik in Frankrijk heb gekocht en twee planten waaronder deze plant. Dit is een heel simpel plantje, maar ik vind hem zo leuk in mijn kamer! Ik wilde al lang meer planten in mijn kamer zetten omdat ik dat altijd een mooie toevoeging vind aan de sfeer.

IMG_4099 IMG_4102

En als laatste heb ik deze schoenen van het merk Peaz. Hier heb ik de hele vakantie op gelopen (zoals je wel kunt zien) en ze zijn geweldig! Ze lopen ontzettend lekker, net sloffen, en ik vind dat ze eigenlijk overal bij passen en een beetje een casual uitstraling geven aan je look. Ik heb ze gekocht in Barcelona, maar ze zijn ook gewoon bij Zalando te koop.

Dat waren mijn favorieten alweer. Wat zijn jullie favorieten van deze maand?

X

Geef een reactie

