Personal update

Ja daar ben ik weer hoor… Ik ben alweer twee weken aan het werk, maar daarvoor was ik in het heerlijke Zuid-Frankrijk! Eindelijk mijn welverdiende vakantie, twee weken lang! Ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad en kwam volledig uitgerust terug. We hebben afwisselend steden en bezienswaardigheden bezocht en ook veel gewoon lekker gelezen aan het zwembad in de zon met af en toe een duik, ja dat kon nog!

Foto’s volgen nog want die moeten nog worden afgedrukt, ja dat hoor je goed, afgedrukt. Ik heb namelijk op vakantie een nieuwe liefde ontwikkeld, analoge fotografie. Fotografie noem ik altijd mijn geheime liefde omdat eigenlijk niemand weet dat ik het heel leuk en interessant vind. Ook kijk ik vaak stiekem met een fotografen oog naar de wereld, als een soort uitdaging opzoek naar al het moois wat te zien is. Nu heb ik dus analoge fotografie ontdekt. Maar daar komt nog een uitgebreide post over, want dat is mijn nieuwe favoriete bezigheid op het moment.

Nu ben ik dus weer aan het werk, zoals ik al zei, en dat is gek. Iedereen om me heen gaat naar school en waar dat voor de zomervakantie ook al het geval was, voelt het nu toch anders. Mensen hebben toetsen, veel vrienden doen dit jaar examen en andere zijn uitgevlogen en zijn vol van hun nieuwe opleiding met bijzondere verhalen. Ik werk, op mijn werk waar ik al anderhalfjaar rondloop en waar ik thuis niets meer voor hoef te doen. Het is voornamelijk ’s avonds en daarmee zie ik mijn moeder thuis nauwelijks meer. Alles is anders en eerlijk gezegd moet ik er behoorlijk aan wennen. Ik kom er wel overheen en het komt allemaal goed, maar op dit moment is het toch even gek.

X

Geef een reactie

