July favourites

Juli is voorbij gevlogen. Ik weet echt niet waar het is gebleven, ik weet nog dat ik zat te wachten op mijn examenuitslag. Dat was 11 juni!!! Dat is al bijna twee maanden geleden. Ik heb wel wat leuke producten gevonden in juli en die zal ik vandaag met jullie delen.

IMG_0066Laten we beginnen met mijn nieuwe zonnebril, gekregen van mijn lieve oma toen we in de stad waren. Hij is van de Six en ik ben er verliefd op! Hij past overal bij door zijn simpele kleur, maar tegelijk voegt hij altijd een zonnig gevoel toe! Hij is gewoon van simpel plastic en de glazen zijn aan de lichte kant, een vrij standaard zonnebril dus. Maar ik ben er toch zo blij mee!

IMG_0092

Dan dit glazen schaaltje, gekocht bij de action voor de bohemian party van mij en Jette. Dit schaaltje gebruik ik voor mijn sleutels, oortjes en dat soort dingen. Dingen die je snel kwijtraakt maar ook (bijna) iedere dag nodig hebt. Het formaat is een ‘gewoon kommetje’, wat ik er zo leuk aan vind is dat het simpel glas is. Waardoor hij vrij minimalistisch is tegelijkertijd voegt hij wel echt iets toe door de structuur die hij heeft.

IMG_0086

Nog iets wat ik heb gekocht voor de bohemian party is dit enkelbandje. Dit bandje heeft, gek genoeg, eigenlijk hetzelfde verhaal als het kommetje. Hij is namelijk heel simpel maar tegelijkertijd ook speciaal en past daardoor wel bijna overal bij en voegt ook echt iets toe. Hij komt van de Pieces.

IMG_0093

Een cadeautje wat ik op mijn verjaardag kreeg was dit boek van Maryse. Het gaat over twee scholieren die allebei eigenlijk een soort einselgangers zijn en er niet echt ‘bijhoren’. Ze leren elkaar kennen in de bus en er ontstaat een bijzondere band. Ik heb het boek nog niet uit, maar ben er nu al verliefd op! Het is ontzettend grappig en ontroerend en tegelijkertijd niet saai, wat ik vrij snel vind bij dit soort onderwerpen. Een echte aanrader!

IMG_0062

En als laatste deze fles en de inhoud, eigenlijk zijn het twee losse dingen. We kochten dit drinken voor onze bohemian party omdat de flessen er zo leuk uitzagen. Vervolgens bleek de inhoud ontzettend lekker te zijn en hebben we er uitgebreid van genoten! Nu hij leeg is staat hij als een decor stuk op mijn kamer met af en toe wat bloemen erin, wat ik ook heel leuk vind! Multifunctioneel dus en hartstikke fancy.

X

2 thoughts on “July favourites

Geef een reactie

