Verlate vrijdagquote

Hoi allemaal,

Na twee vrijdagen braaf een quote te hebben gepost op mijn homepage heb ik het afgelopen vrijdag laten afweten. Ik zal jullie even uitleggen waardoor. Ik heb namelijk afgelopen week geholpen op het dak bij mijn opa en oma. Zij moesten de dakplaten vervangen met als gevolg dat de pannen en alle latten, tengels en platen er eerst vanaf moesten om het er vervolgens allemaal spiksplinternieuw weer op te spijkeren. Veel en zwaar werk, maar ook heel leuk om te doen. Samen met mijn opa, oom, buurjongetje van mijn opa en oma en tante hebben we de hele week in de regen hard gewerkt. Op woensdag, donderdag en vrijdag moest ik ook naar mijn ‘gewone’ werk. Hierdoor was ik iedere avond, na nog vele spelletjes te hebben gespeeld met mijn oom en tante’s, helemaal opgebrand en donderde ik zo in slaap. Jullie zullen wel snappen dat het er niet helemaal meer in zat om ook nog leuke posts te schrijven. Niet getreurd, hier ben ik weer!

Echter maar voor heel kort. Ik ga namelijk morgen naar Barcelona met vier andere vrienden, waar wij een weekje in de zon zullen liggen en genieten van het heerlijke eten. Een welverdiende vakantie na dit schooljaar. Uiteraard kunnen jullie me blijven volgen op Instagram en zal ik volgende week uitgebreid vertellen wat we allemaal hebben beleefd.

Voor nu staat er nog een mooie post voor jullie klaar voor morgen en krijgen jullie toch nog een verlate vrijdagquote, die er wederom anderhalve week zal staan.

b2ed899982a3885056a75464bf2ed72e

Geniet allemaal van de komende week en tot snel!

X

Geef een reactie

