Nieuw logo

Zoals je misschien wel is opgevallen, is er weer iets veranderd op mijn blog. Ik ben de hele dag bezig geweest om dit logo in elkaar te zetten via Adobe Illustrator met de hulp van een cursus via Skillshare. dit is een website waar allemaal kunstenaars en hobbyisten een cursusje bedenken en die via filmpjes op de website zetten. Zo kun je door en voor over allerlei verschillende dingen heel veel leren. Het gaat van het maken van een website tot olieverf aantoe en is hartstikke inspirerend! Zeker een aanrader dus.

Na lang puzzelen ben ik eindelijk helemaal blij met mijn nieuwe lay-out! Zo zal het dus wel een tijdje blijven. Hopelijk vinden jullie het ook mooi!

Disclaimer: Ik ben niet gesponsord door skillshare.com om hen aan te prijzen, dit zijn mijn oprechte ervaringen en gedachtes. 

Cursus die ik heb gevolgd.

X

Geef een reactie

