Avocado salade en thee met Maryse

Nu ik klaar ben met mijn examens heb ik eindelijk de tijd om met al mijn vriendinnen bij te kletsen. Afgelopen vrijdag gingen ik en een van mijn beste vriendinnetjes, Maryse, daarom lunchen in Zutphen. We aten bij Uffie’s, een soort engelse pub maar dan ietsje chiquer. Het had allemaal verschillende kleine vlonders en dat maakte het erg klein en knus. Een zwangere vrouw met een donkere bos krullen die ontzettend lief en behulpzaam was. Zowel Maryse als ik gingen aan de thee en avocado salade, de theeleuten die we zijn… Na twee en een half uur er te hebben gezeten werd het toch echt tijd om ervandoor te gaan. We hadden namelijk nog een ander plan, Maryse is al jaren lang veel bezig met fotografie en dus de uitgelezen persoon om mij mooi op de foto te krijgen. We trokken Zutphen in en vonden de mooiste plekjes. Ondanks het grauwe weer was het ontzettend gezellig en heel wat locaties en gekke bekken later moest ik helaas naar mijn werk. Toch zaten er ook wel wat leuke foto’s tussen hoor…

DSC_0394

DSC_0396

DSC_0413

DSC_0441

DSC_0469

DSC_0473

DSC_0547Mom Jeans van H&M, Cropped top van C&A, Blazer van H&M (tweedehands), Gympjes van H&M, Trenchcoat van Forever21, Oorbellen van Hema, Above knuckle ring van Urban Outfitters. 

Het was een ontzettend gezellige dag en het was fijn om weer even met Maryse te kunnen kletsen. De fotoshoot was een groot succes, dus dat gaan we vast vaker doen!

Geef een reactie

