Update toelating en examens

Hoi allemaal, wat een lange stilte deze keer… Ik weet het, sorry. Afgelopen week heb ik eindelijk mijn opdrachten voor mijn toelating en datum te horen gekregen. Aankomende dinsdag is het dan zo ver, de laatste toelating van het jaar. En direct misschien ook wel de engste. De selectie is nu erg streng en dit is de academie waar ik echt heen wil! Al sinds de brugklas droom ik hiervan en nu is het zover, ik kan het eigenlijk ook niet helemaal geloven. Afgelopen dagen heb ik daarom iedere vrije minuut, naast mijn examentrainingen, besteed aan de opdrachten. Wat een klus! Vandaar dan ook de lange stilte en na vandaag zal hij ook nog weer wat langer duren. Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik mijn focus nu even ergens anders op richt. Na de toelating zal ik heb ik weer leuke posts in petto voor jullie en misschien deze maandag zelfs al. Dus verheug je maar alvast!

Voor nu ga ik weer verder aan mijn projecten en blijf ik bikkelen totdat het me lukt. Want wees nou eerlijk, ik moet toch echt alles uit mezelf gaan halen nu.

X

Geef een reactie

