Mooie dingetjes enzo

Het is zaterdag en dat betekent weer een verse lading met mooie plaatjes, spulletjes en hebbedingetjes.

4:4bron

Ik doe lekker mee met de trend en ben helemaal weg van cactusjes en vetplanten. Ook makkelijk te verzorgen!

4:4 2

bron

Hoe schattig zijn deze tijdelijke tattoo’s?! Zo gedetailleerd, die staan definitief op mijn verlanglijstje.

4:4 3

bron

Hoe prachtig is deze illustratie!! Ik houd van het effect van de waterverf, maar vooral dat het allemaal klopt. En het kleuren pallet is natuurlijk ook helemaal perfect.

4:4 4

bron

Dit vind ik een super mooie compositie en wederom is het kleurenpallet prachtig. Hierbij moet ik direct denken aan een 18e eeuwse rijke vrouw.

4:4 5

bron

Zoals jullie misschien wel doorhebben zit ik helemaal in de lente sferen. Ook deze illustratie is zo lief!

Fijn weekend en pasen allemaal, geniet van het ontbijt en de eitjes!

X

Geef een reactie

