Shoplog lush

Afgelopen zaterdag was ik in Amsterdam met mijn vriend. We gingen een dagje naar het Rijksmuseum voor zijn verjaardag. Daarna hebben we nog wat door Amsterdam geslenterd en kwamen we langs een Lush winkel lopen. Ik kon het natuurlijk niet maken om even naar binnen te gaan. Ik heb me ingehouden en (slechts) twee mooie producten gekocht.

lush 1

Het eerste wat ik kocht was 100 gram van de zeep ‘Sexy Peel‘. Mijn moeder had mijn stukje ‘Rock Star’ weggegooid in de veronderstelling dat ik hem niet meer gebruikte. Tijd voor een nieuw stukje zeep dus! En wat ruikt deze lekker! Ik heb een zwak voor alle mandarijn/sinaasappel ruikende verzorgingsproducten, dus deze viel direct goed in de smaak! Hij ruikt naar limoen, grapefruit en sinaasappel en helpt je lekker wakker worden ’s ochtends. Er zit ook sinaasappel schil doorheen, dus de zeep werkt direct ook als een scrub. Toen ik hem thuis uitprobeerde werd ik er, zo mogelijk, nog verliefder op. Want wat maakt hij mijn handen zacht! Voor €5,75 per 100 gram ben ik helemaal tevreden.

lush 2

Daarna moest ik natuurlijk ook nog een lekkere bubble bar of bath bomb bemachtigen. Uiteindelijk ging ik voor de bubble bar ‘The Brightside‘, wederom een citrus geur. Het is een bubble bar, wat betekend dat ik hem meerdere keren kan gebruiken. En dit is echt een gigantisch blok dus daar kun je makkelijk drie keer gebruik van maken. De bar bevat essentiële oliën van mandarijn, tangerine en bergamot. De mandarijn zorgt dat je makkelijker ontspant, de tangerine helpt tegen stress en vermoeidheid en de bergamot zorgt voor energie en ontspanning. Uiteindelijk kom je dus als herborene, zonder stress, spanning of vermoeidheid het bad weer uit. Klinkt als een geschikt middel tegen examenstress! Deze bubble bar kostte €6,95 en weegt rond de 200 gram.

Ik ben al lange tijd verliefd op Lush, niet alleen omdat hun producten doen wat ze beloven en de meest heerlijke geuren en kleuren hebben, maar vooral omdat het zo natuurlijk mogelijk is. Er wordt niet op dieren getest, veel producten zijn zelfs vegan en bij alles proberen ze het beste van het beste te kiezen. Dat zorgt voor een iets hogere prijs, die ik met alle liefde wil betalen!

X

Geef een reactie

