Blotebillengezicht

De laatste tijd is mijn huid weer ontzettend onrustig. Ik heb ontzettend veel last van veel onzuiverheden en mijn huid is ook weer roder en geïrriteerde geworden. Ik denk dat dit komt door de stress van de laatste vier weken. Tijd om daar verandering in te brengen!

Deze week draag ik geen make-up op mijn gezicht. Wel af en toe een likje mascara, eyeliner of oogschaduw hier en daar. Waar ik normaal gesproken allerlei poedertjes zou smeren houd ik het nu echter rustig. Een goede reiniging ’s ochtend en ’s avonds met daarna een fijne crème erop, that’s it. Op het moment gebruik in de sensitive lijn van Nivea. Een betaalbare, maar goede verzorging voor mijn droge en gevoelige huid.

Verder ga ik ook letten op de voeding die ik eet deze week, alles om mijn huid weer terug te krijgen! Dus liters water, voor het vocht. Bergen amandelen, voor vitamine E, dit helpt je huid om gehydrateerd te blijven. Rode peper, voor de vitamine C, dat wordt de pittige dingen op mijn werk uitzoeken! En natuurlijk heerlijke vette vis.

Ik ben benieuwd of ik aan het eind van de week een wat rustigere huid heb!

2 thoughts on “Blotebillengezicht

Geef een reactie

