School

Met het lekkere zonnetje op mijn rug zit ik nu in de tuin. Huiswerk te maken….. En te leren…. Want ja, de laatste schoolexamen week ooit komt eraan en om ons nog even lekker te verwennen is hij niet een maar twee weken lang!

Ik ben al lekker bezig en denk dat het, net als de andere weken, wel goed gaat komen. Ook ga ik heel hard proberen om mijn schema van mijn blog aan te houden en iedere dag om 18:00 iets online te zetten. Ik kan het alleen niet beloven. Misschien wordt het de komende tijd wel iets rustiger op mijn blog, alvast heel erg sorry daarvoor. Slagen staat alleen even op nummer een bij mij.

Iets wat ik nu al het hele schooljaar gebruik is het ‘bullet journal’. Dit is een plan methode waardoor ik geen agenda meer gebruik. Het is heel fijn, ik werk met kleurtjes en vormpjes en zo zie ik in een opslag hoeveel ik moet doen op een dag.

Hier kun je er meer over lezen. Iedereen doet het weer net wat anders, het belangrijkste is dat je er meer rust van krijgt in je hoofd. En dat heeft zeker gewerkt voor mij! Het is echt een must geworden… Misschien wordt het dat ook wel voor jou!

X

Geef een reactie

