Mooie dingetjes enzo

Vandaag weer een verse lading aan mooie dingetjes.

zooizaterdag 7:3bron

Kijk nou wat een prachtig kleurenpallet!!! En ik houd eerlijk gezegd stiekem ook wel van dat grafische.

zooi 7:3 2

bron

En nog zo’n mooie, alleen dan een leuke doodle.

7:6 3

bron

Kijk nou wat een gave hoed! Dat wil je toch een keer aandoen, gewoon om aan te hebben?!

zooi 7:3 4

bron

Ik weet niet waarom, maar ik vind dit echt een verschrikkelijk mooie afbeelding.

zooi 7:3 5

bron

Herten, rendieren en elanden fascineren mij altijd zo erg! Ik vind het echt prachtige wezens!

Vandaag was voor mij de eerste echte lentedag, hier in het verre oosten. En ik heb er zo erg van genoten!!! Het was echt heerlijk om even zonder jas te wandelen in het bos en daarna op een terrasje met vriendinnen bij te kletsen. Hopelijk hebben jullie allemaal ook een erg fijne dag gehad!

X

One thought on “Mooie dingetjes enzo

Geef een reactie

