Outfit

Toen ik afgelopen week in mijn kast keek besefte ik dat ik eigenlijk nog maar twee goede broeken had… Veel te weinig natuurlijk! Dus het was duidelijk tijd om te shoppen. Fijn, als ik zo’n excuus vind. In de stad wipte ik, na een speurtocht naar de goede broek, de Kruidvat nog even in om toch eindelijk de lipgloss te halen die ik al zo lang wilde. Dit is de outfit die ik er vandaag van maakte.

IMG_2656

IMG_2663

IMG_2730

IMG_2727

IMG_2750

IMG_2709

IMG_2715

IMG_2723

Broek: H&M super skinny super low waist, 19,99 euro | Trui: Primark, 10,- euro 
| Schoenen: H&M 15,- euro | Ketting: H&M 2,99 euro | Armband: Hema 4,95 euro
 | Eyeliner: Catrice eyeliner pen 2,99 euro | Lipgloss: Essence XXXL longlasting 
lipgloss, the matt 2,39 euro

Voor de rest draag ik op mijn gezicht een make-up base van de Hema, covering compact powder van de Hema, Satin blush powder van de Hema, I love stage eyeshadow base van essence en oogschaduw uit het all about nude pallet van essence.

X

One thought on “Outfit

Geef een reactie

