Mooie spulletjes enzo

Ik heb weer een verse lading aan mooie spulletjes voor jullie gevonden, dus laten we maar snel beginnen!

save bees zooizaterdag 28:2

Bron

Bijen zijn ontzettend belangrijke dieren in de cyclus van het leven en aangezien het er steeds minder worden denk ik dat alle beetjes helpen. En het zijn ook nog eens allemaal erg mooie bloemen!

zooi 28:2 2

Ik heb deze al heel lang in mijn bestanden staan en kan helaas niet achterhalen waar ik hem vandaan heb, maar is het niet een geweldige afbeelding?! Ik hou van de kleurencombinatie en hoe het zo makkelijk en bijna vluchtig getekend is.

zoi 28:2 4zooi 28:2 3

bron

Dit is toch een prachtig mandje?! Voor sieraden, washi tapjes of gewoon voor frutsels. Ik zie het al helemaal voor me!

zooi 28:2 5

bron

Dit vind ik gewoon erg mooi.

zooi 28:2 6

bron

Deze jurk vind ik echt prachtig!

Fijn weekend allemaal!

X

Geef een reactie

