Reizen

Ik weet al jaren dat ik wil gaan reizen en nu komt het steeds dichterbij. Als ik niet ga studeren aankomend jaar, dan ga ik er minstens een maand op uit. Maar waarheen? Dit is mijn top 7 van landen waar ik graag wil zijn geweest.

Canada

Canada

India

india

Mexico

mexico

Noorwegen 

noorderlicht

Oeganda

oeganda

Nieuw-Zeeland

nieuwzeeland

Marokko

MarokkoUiteindelijk weet ik nog steeds niet goed wat ik wil. Er zijn zoveel opties! Waar ik nu aan zit te denken is om vrijwilligerswerk op een school in een ontwikkelingsland te gaan doen.

Hebben jullie wel eens gedacht om te gaan reizen? En waarheen dan?

X

One thought on “Reizen

  1. aaaah ik denk ook al vetlang na om te gaan reizen en dan ook naar een mooi en warm land zoals Australie ! staat al lang op mijn lijstje wanneer ik klaar ben met mijn opleiding of volgend jaar zomer 🙂

    Like

Geef een reactie

