DIY, liefdesbrief

Ik geef vaak kleine zelfgemaakte frutsels aan vrienden, gewoon om ze blij te maken. Zonder reden verras ik ze, dat zijn meestal de beste en leukste verrassingen. Hier een DIY die ik laatst aan mijn vriend heb gegeven, gewoon zomaar, omdat ik van hem houd :).

Dit is denk ik de simpelste DIY die je ooit zult tegenkomen. Dat maakt hem echter niet minder leuk! Je maakt dit in tien minuten, waarna je er iemands hele dag mee kan verbeteren.

Als eerste knip je een klein vierkantje uit papier wat tussen de twee knijpers van een wasknijper past. Daar schrijf je een kort persoonlijk berichtje op. Daarna teken je op de wasknijper een envelopje en schrijf je erop ‘You have a message…’. Vouw het papiertje aan de onder en bovenkant naar achter, dat zijn je plakrandjes. Daarna vouw je hem nog een keer door het midden met de tekst aan de binnenkant. Dan plak je de plakrandjes vast aan de wasknijper en klaar is Kees!

diy 22:2

Tijd om het te geven aan een vriendin, vriend, vriendinnetje of vriendje… Je maakt hun dag vast iets beter en daarmee ook je eigen dag.

Geef een reactie

