Mijn lipsticks

Vroeger droeg ik nooit lipstick of lipgloss. Hoogstens af en toe wat lippenbalsem als ik droge lippen had. Afgelopen jaar is dat alleen veranderd. Ik ben steeds meer lip producten gaan dragen en heb het echt ontdekt. De ene dag doe ik een simpel glossje, wat me net iets meer kleur op mijn lippen geeft, de andere dag ga ik er vol voor en draag ik een donkere paars. Hier een paar van mijn favorieten.

     IMG_2625      IMG_2626

Als eerste deze mooie donkere kleur van Rimmel (Lasting Fisnish Lipstick, Starry-eyed 128). Hij dekt helaas niet zo goed als ik zou willen maar als je een paar keer over je lippen gaat doet ie toch aardig zijn werk. Hij voelt net als een balsem en droogt daardoor je lippen niet snel uit, wat voor mij een echte pre is.

IMG_2623     IMG_2624

Deze gloss van Essence blijft me verassen, de ‘Stay with me’ longlasting lipgloss, Candy bar. Hij is een beetje plakkerig, maar niet heel erg en blijft erg lang zitten wat ik vooral heel fijn vind aangezien dat bij een gloss nog wel eens ontbreekt.

IMG_2627 IMG_2628

En dan als laatste een gloss waar ik erg trots op ben. Het is de Corralista van Benefit en hij is geweldig! Hij plakt niet, geeft net een mooi extra kleurtje aan je lippen en blijft erg lang zitten. Met de teint in dezelfde kleur van Benefit, die ik ook heb, komen je lippen nog beter uit en die kun je er dan ook mooi onder dragen voor een sterker effect.

Wat zijn jullie favorieten?

X

Geef een reactie

