Food TAG

Vandaag doe ik de food tag. Eten vind ik geweldig, ik hou van nieuwe dingen proberen en rare combinaties bedenken die dan toch lekker zijn. Helemaal een tag voor mij dus.

Wat is je favoriete ontbijt?

’s Ochtends eet ik altijd twee boterhammen, maar eigenlijk vind ik dat helemaal niet het lekkerste… Ik houd heel erg van Griekse yoghurt ’s ochtends en ook bagels vind ik heerlijk. Ik eet meestal wel licht beleg, zoals honing of jam. Kennen jullie dat? Ik krijg van die zware dingen als pindakaas gewoon niet naar binnen ’s ochtends!

Hoe drink je je koffie?

Bij iemand thuis zwart of met veel melk. Als ik in een cafeetje zit en ze hebben de latte maciato dan neem ik eigenlijk altijd die. Ik vind karamel ook heel lekker in mijn koffie. Eigenlijk dus maar net waar ik zin in heb.

Wat zit er op je lievelingsbroodje?

Kruidenkaas en zalm! Of mozzarella met pesto en tomaat. Of iets met geitenkaas. Eigenlijk hier dus ook maar net waar ik zin in heb. Ik heb niet echt iets standaards wat ik kies. Ik heb juist afwisseling nodig.

Soep of salade?

Salade sowieso! Je kan zoveel variëren met salade, wat je erin doet en welke dressing je gebruikt. Ik zou zelfs durven beweren dat ik kan leven op alleen salades. Wel allemaal verschillende salades dan!

Wat is je grootste inspiratiebron?

Jamie Oliver! De manier waarop hij kookt en e liefde die hij heeft voor eten vind ik zo inspirerend! Zijn gerechten zijn ook nog eens heel makkelijk te maken, ook een voordeel…

Hopelijk vonden jullie het leuk om wat eet feitjes te lezen over me.

X

Geef een reactie

