Mooie spulletjes enzo

Het internet staat vol met mooie websites, spulletjes en hebbedingen. Na wat struinen door dit wereld wijde web heb ik er een paar voor jullie geselecteerd.

camerabron

Ik ben weg van oude spulletjes, kleine frutsels en versiersels. Toen ik deze tegenkwam kreeg ik dan ook direct de kriebels om ze op te hangen aan mijn muur.

tafel

tas

terrarium

bron

Deze website ken ik al een tijdje en ik blijf het geweldig vinden. Ze verkopen er de meest mooie designs en het leukste van allemaal, is dat het beginnende ontwerpers zijn. Als je hier dus iets koopt weet je dat je iemand echt helpt en stimuleert om nog meer mooie dingen te ontwerpen.

trouwjurk 1

trouwjurk 2

trouwjurk 4

bron

Ik ben nooit zo’n typisch meisje geweest die perse wilde trouwen, maar als je deze jurken ziet wil je toch spontaan in het huwelijksbootje stappen?!?!

plattegrond 1

plattegrond 2

plattegrond 3

bron

Gewoon wauw! Kon ik dit maar…

Hebben jullie net zoveel creatieve kriebels hiervan gekregen als ik?

Geef een reactie

